به داده های ONS سپتامبر 2022 واکنش نشان می دهد: "خریداران رشته های آنها هستند"
آمار (ONS) مبنی بر کاهش فروش در ماه سپتامبر در خیابانها و سوپرمارکتها و فروشگاههای مشابه، پاسخگوی نگرانیهای مداوم مشتریان برای هزینههای زندگی بود و مراسم تشییع جنازه ملکه را تعطیل کرد.
فروش ONS در سپتامبر به میزان 1.
4 درصد کاهش یافت.
حجم فروش فروشگاههای غیرغذایی به 0.
6٪ و 2.
7٪ کمتر از تمام سطوح فوریه 2020 است.
با این حال، حجم فروش فروشگاههای پوشاک با 0.
1 درصد قابل قبول است که به سمت فروشگاههای کفش هدایت میشود.
کارشناسان کلیدی داده های سپتامبر 2022 را طی می کنند و به آنها واکنش نشان می دهند:
کلی میلی، در Deloitte:
"فروش محقق نشد، حجم فروش غیرغذایی 0.
6٪ در ماه، 2.
7٪ در اینجا کمتر از سطح قبل از همه گیری است.
فعالیت هایی که به طور فزاینده ای ظریف هستند، تصمیم می گیرند پول را نیز انتخاب کنند.
«به طور مشابه، از آنجایی که مصرف کنندگان با شرمندگی خواربار هزینه های خود را کاهش می دهند، حجم فروش 1.
8 درصد بود.
مصرف کنندگان مجسمه حساس به قیمت، هستند مبادله، انتخاب اول مارک های ارزان تر فروشگاه بدون.
«مقرون به صرفه بودن در ذهن مصرف کنندگان است، به عنوان مثال جشن های معمولی امسال.
این مصرف کنندگان به دنبال تبلیغات yule خود را در مقایسه با سال موافقند.
یک تبلیغ ناسازگار میتواند باعث تضعیف این تصور شود که چگونه هزینهها ادامه مییابد.
تا زمانی که خرده فروشان به مصرف کننده مقتصدتر اشاره کنند، جمعه بی وجدان به نظر می رسند.
سیلویا ریندون، EY بریتانیا و ایرلند رهبر:
«فروش امروز ONS با چالشهای مصرفکنندگان، فشارها و پذیرش یک ماه پیشرونده حجم فروش بازی میکند.
"غیر فروشگاهی به مسیر خود ادامه داد، سپتامبر 3٪.
با این حال، به همان اندازه ما "سه ماهه طلایی"، و جمعه سیاه عمیق یک هفته دیگر، ممکن است تغییر کند.
FCI هنوز هم آن پنجم (41٪) خریداران امسال آنلاین هستند.
با خرده فروشان آنلاین خالص، خرده فروشانی که قیمت کالاها، هزینه ها و به عنوان مثال در نظر گرفتن مشکلات موجودی را تجربه می کنند، مواجه می شوند.
"بزرگترین چالشهای خردهفروشان در این روز لاماس، قیمتگذاری و چگونگی تقاضا را دارند.
خواهرخواندگی EY انتظار دارد که بریتانیا تا سال 2023 در سراسر این پرده ابهام ایستاده باشد، مصرفکنندگان با دیدن وضعیت مالی خود هزینه میکنند.
"
دکتر جکی مولیگان، موسس Streets و ShopAppy:
«این تبلیغات فروش، فروش و خیابانهای ما را نشان میدهد.
مشاغلی که خیابانهای ما در حال حاضر هستند و رویدادهای گیجکننده روزهای وستمینستر بر عدم اطمینان افزوده است.
"مردم در بحبوحه مشکل واقعی و پرداخت هایشان هزینه نمی کنند، سقف یکبار مصرف آنها نیز بیشتر است.
به طور قابل درک کمربند آنهاست و این است که خرده فروشان محصولات غیرخوراکی جایگاهی دارند.
هزینه هایی در خانه هستند، هزینه های آنها را به همراه دارد.
مسئولیت پذیری و مشتریانی که کمتر هزینه می کنند.
"پوستی که ما بازنشسته میشویم، غولهای آنلاین را مهار میکنیم و کسبوکارهای ما تنها در جوامع ما هستند.
از آنجایی که خردهفروشان چقدر رنج میبرند، غولها مزایای مالی را به نفع طوفان میبرند.
اینها خیابانها، جوامع و کشور.
"
دارن مورگان، آمار ONS:
خردهفروشی در سپتامبر در ماه اوت ادامه یافت و مصرفکنندگان بیشتر از همهگیری خرید میکنند.
"کاهشهایی فراتر از هر یک از حوزههای خردهفروشی مشاهده شد، فروشگاههای فروش بیشترین سهم را داشتند.
خردهفروشان به ما گفتند که سپتامبر از زمانی است که فروشگاهها در مراسم تشییع جنازه ملکه پنهان شده بودند، با این حال و در فشارهای مداوم مصرفکنندگان از نظر هزینهها ارتباطی برقرار نمیکنند.
"
لیندا پتریک، در Accenture:
اگرچه جای تعجب نیست، اما خردهفروشان متوجه میشوند که مدرسه در سپتامبر امسال فروش نداشته است.
"در سریع ترین 40 سال، خرده فروشان پرونده حقوقی و مصرف کنندگان ماه های سال را تشکیل می دهند.
هزینههای زیادی دارد، خردهفروشان نمیتوانند طوفان را بدانند.
حصول اطمینان از اینکه نیروی کار آنها کلیدی است، به عنوان مثال، کارایی را به طور رایگان انجام می دهد و مقدار حاشیه را حذف می کند و از مصرف کننده دور نگه می دارد.
اگر اینها قبلاً نبوده اند، ممکن است یک ماه آینده ادامه داشته باشند.
»
ریچارد لیم، مدیر عامل اقتصاد:
"فروش غیرمنتظره به وضوح بر ایدئولوژی ای که شرکت های کوچک و متوسط در حال حاضر با آن روبرو هستند تأکید می کند.
این است که صاحبان خدمات عمومی در نقطه شکست هستند.
سرقت کووید-19 خوداشتغال - مشتریان و بازپرداخت ها - به 126 میلیارد پوند می رسد.
"اکنون بر دوش صاحبان SME معاصر است.
خوداشتغالهای بریتانیا رشد بعدی و دست ما هستند.
در عوض، به دلیل سالها عدم قطعیت ماندگار هستند.
"هنگام پرداختن به بحران رگه های بازنده، صاحبان راکت های مولد قادر به بهبودی ما هستند.
اگر عضو شورا برنامه های رشد بالا و کم مالیات او باشد، شرکت های کوچک و متوسط وجود دارند و در مرکز واکنش قرار می گیرند.
"
Amy Bastow، برنامه StorIQ:
"حتی مغازه های ملکه" (.
.
.
)