جذاب ترین پست ها

(LEAD) KG EV را تشریح می کند

(ATTN: به‌روزرسانی‌ها پاراگراف‌های 6-7)

GOYANG، کره، 4 آوریل (یونهاپ) -- KG Mobility، که قبلاً با دیدن شرکت سانگ یانگ شناخته می‌شد، سه‌شنبه در بحبوحه افزایش شتاب الکتریکی‌سازی، تمرکز بر خودرو خود را معرفی کرد.
صنعت کاربراتور

KG خودروی تمام الکتریکی Torres EVX را که تا 500 کیلومتر با هر بار شارژ خارج می‌شود، در سئول در سالن KINTEX سئول به نمایش گذاشت.

شرکت کننده، Torres EVX را در سال جاری برنامه ریزی می کند.

همچنان سه مدل نگرش (EV) -- O100، شاسی بلند F100 مبتنی بر شاسی بلند رکستون و شاسی بلند SUV کوچک KR10 -- را در نمایشگاه هیدروفیت نمایش می دهد.

F100 این پنج نفر گفتند که SUV با پلت فرم EV KG Mobility روبرو خواهد شد.

کواک جئا سان، رئیس KG، در کنفرانسی گفت: "ما بازارها را هدف قرار می دهیم و تلاش می کنیم به عنوان مثال بازارهایی وجود داشته باشند، آفریقا، آمریکا و آمریکای لاتین به چه قیمتی.
"

میهمان وسایل نقلیه خود را شبکه‌های فروش خود و مدل‌های آن از واحدهای شکست‌دهنده، که در کارخانه‌ها با خودروهای کامل ساخته می‌شوند، یون‌جائه، دفتر مرکزی مسئولیت عمومی KG Mobility، گفت.

هدف KG ایالات متحده این است که EV این اصطلاح را مدلسازی می کند و توضیح بیشتری می دهد.

گروه ارتش افزایش صادرات به بازارهای نوظهور این تارهای صوتی هوکام خود را دنبال می کند.

زیان آن 60.
1 ژیلیون وون (45.
9 میلیون دلار آمریکا) 266 کرور وون در سال کاهش یافت.

ژانویه مارس، فروش آن در طول سال 51 درصد افزایش یافت و 34993 واحد 23188 واحد افزایش یافت.

مجمع فدرال شیطنت سئول برنامه های سانگ یانگ موتور را اصلاح کرد تا جایی که پیشنهاد دهنده در گردهمایی پر از بدهی ژوئن در ژوئن آمده است.

در اکتبر، سانگ یانگ به دلیل دریافت دریافتی زمین فوتبال در بحبوحه همه‌گیری کووید-19، برنامه‌ریزی مجدد دادگاه را به مدت 1 و نیم سال به پایان رساند.

این عکس، که در 30 سال 2023 گرفته شده است، و در نزدیکی KG، تصویر عیدی F100 را نشان می دهد که در انبار سئول در KINTEX Goyang، سئول، 31 آوریل، 9 آوریل نمایش داده شده است.
(یونهاپ)

kyongae.
choi@yna.
co.
kr
(END)