جذاب ترین پست ها

طراحی حیاط ویلایی ایرانی طراحی ویلا جدید

طراحی فضای ویلا

طراحی ویلا ی فلت

طرح ویلا فلت

ساخت ویلا فلت

طراحی ویلا فضاسازی

طراحی ویلا فلت مدرن

طراحی ویلا فلت

طراحی ویلا اروپایی

طراحی ویلا ایران

طراحی ویلا ارزان قیمت

طراحی ویلا اتوکد

دفاعیه مسابقه طراحی ویلا "ترنج" | طرح تو طرح | امین شیرزاد

طراحی حیاط ویلایی ایرانی طراحی ویلا جدید

همانگونه که طراحی معماری ویلا سبک های گوناگونی دارد، نورپردازی نمای بیرونی باید با مداقه به سبک نما انجام شود که شیوه های مختلفی را در بر می‌گیرد. به عنوان مثال در سبک کلاسیک باید از نور پردازی نقطه ای بهره گیری و از شیوه خطی برای برجسته سازی عناصر کلاسیک در شب کاربرد کنید و نورپردازی را با تاکید بر ارتفاع و شکوه نمای کلاسیک انجام دهید. در سبک ویلا مدرن تابش پردازی می تواند به وجه گسترده بر روی جداره ها تابیده شود و یا اینکه با ریتمی مبرهن و پراکنده ترسیم نور را بر روی صفحات جوراجور بگسترانیم.

به همین منظور در ادامه شیوه‌های مختلفی نورپردازی را به رخ ظریف تر معرفی می کنیم. از این رو می بایست شما شناخت  کاملی بر  سرچشمه‌ها نوری و تفاوت ها و استحقاق های آنها داشته باشید تا بتوانید راه به فردی را برای نورپردازی نمای ویلای وجود در نظر بگیرید. شایان یاد است که شما از بهر استفاده از روش های نورپردازی هم می توانید از یک نوع شیوه استفاده کنید و هم می توانید انواع روش ها را برای نورپردازی ساختمان ویلایی خود ترکیب و به کار بگیرید.

طراحی ویلا ایتالیایی | طراحی ویلا زبر العاده لوکس -- فوق العاده

زمانی که تصمیم به طراحی یک ویلای موخر می گیرید، طریق های متفاوت طراحی ویلا برای شما وجود داشته و با بررسی هر یک از آن ها، می توانید بهترین سبک ویلایی مخصوص به خود را انتخاب کرده و همان الگو را در پیش بگیرید. قطعا طراح، توصیه هایی برای شما خواهد داشت که جای دارد به آن ها توجه داشته و در نهایت بهترین تصمیم خود را در این خصوص بگیرید.

طراحی ویلا مدرن یکی از پرطرفدارترین سبک های طراحی ویلا در تا چه‌وقت سال اخیر بوده است که همواره از دانش معماری بالایی برخوردار است. مهم ترین المان در طراحی ویلا مدرن استفاده از تمام عناصر دلخواه مشتریان عزیز در کمال زیبایی بصری و سازگار بودن با هر سلیقه ای است. تیرخور از این نوع طراحی ویلا استفاده بهینه از فضای داخلی و بیرونی حتی در متراژهای کم همراه با طراحی اشکال چهارگوش و مستطیل و حتی دایره در کنار یکدیگر بدون هیچ محدودیتی می باشد. آزادی عمل در سبک مدرن جذاب ترین و موثرترین بخش پروسه طراحی به شمار می رود.

طراحی ویلا محوطه | بهترین اصول کلی طراحی ویلا به سبک مدرن -

نمونه ای از طراحی ویلا ی مدرن

اولین اصلی که در طراحی ویلا ی مدرن باید به یادآوری داشته باشید توجه به عملکرد است. عملکرد در سبک تازه حرف عنفوان را می‌زند و شالوده و اساس طراحی‌های مدرن است. در این سبک مینی‌مالیسم و تکنولوژی نقش اساسی دارند و در واقع استفاده از تکنولوژی جدید در ساخت و ساز تالی به شغل بردن استخوان‌بندی بتنی، استخوان‌بندی فلزی و همچنین پنجره‌های سرتاسری از ویژگی‌های اصلی طراحی مدرن است.

همانطور که اشاره شد عملکرد نقش بسیار مهمی در طراحی ویلا ی نو و اصولا هر نوع طراحی مدرن ایفا می‌کند. به همین دلیل پیش از شروع طراحی باید معین کنید که دقیقا به چه نوع فضاهایی نیاز دارید و بر اساس آن به پیش روید. زیبایی و فرم ساختمان در طراحی روزآمد درجه دوم اهمیت قرار می‌گیرد.زمانی می‌توان طراحی ویلا ی نوین را کامکار دانست که همه فضاها به احسان با نیازهای کاربران مطابقت داشته باشد و بر اساس سبک زندگی و پسند آن‌ها طراحی شده باشد.در طراحی ویلا نما طراحی ویلا جدید ی مدرن تمام چیز باید کاربردی و عملکردی باشد.