جذاب ترین پست ها

آرشیو V&A David Bowie 2025 با لباس‌های نمادین

V&A اعلام کرده است که آرشیو و دیوید بووی را "برای ملت" ایمن کرده است، 80,000 نفر که شش دهه او را در بر می گیرد و در سال 2025 در فروشگاه V&A است.
لباس‌های آرشیو، مد، اشعار دست‌نویس، نامه‌ها، موسیقی، عکاسی، فیلم، ویدئو، طرح‌ها، سازهای بووی، آثار هنری کتاب نامزدی و جوایز.
لباس‌ها را برجسته می‌کند، در حالی که بووی به‌روزرسانی گروه‌های Ziggy Stardust در فردی Burretti (1972)، ساخته‌های کانسای یاماموتو به نام علاءالدین (1973) و بگیل در قفل با بویی و الکساندر مک‌کوئین لباس کتاب نامزدی (1997) را نشان می‌دهد.
دکتر تریسترام هانت، V&A، گفت: «دیوید بووی جهان نوازندگان و نوازندگان بدون زمان پایانی بود.
V&A در بایگانی نگهبانان قرار می گیرد و به طور غیرقابل دستگیری در بین عموم قرار می گیرد.
نوآوری های بووی در موسیقی، تئاتر، فیلم، مد، و – برلین توکیو لندن – کشاورزی و خلاقان جانل مونا تیلدا سوینتون و سیمونز را به هم متصل کرده و خشک می کند.
«مرکز مجموعه‌های ما، V&A Storehouse، جیره‌بندی Bowie's the V&A است که شامل هنر، طراحی و عملکرد 5000 ساله است.
عمیق ترین املاک دیوید بووی، بلاواتنیک و وارنر این است و کتاب منبعی برای Bowies فردا ارائه می کنم.
کت و شلوار دو تکه لحافی، 1972 در هماهنگی با فردی برتی، Ziggy Stardust آرشیو دیوید بووی.
خدایی V&A از سال 2025، این آرشیو آثار شاهکار دیوید بووی مرکز هنرها در V&A Storehouse، پارک المپیک الیزابت استراتفورد را در اختیار عموم، طرفداران و محققان قرار می دهد.
پیچیدگی و منشأ این مرکز، دیوید بووی و 10 میلیون پوند گروه بلاواتنیک و وارنر بوده است.
سخنگوی املاک دیوید بووی گفت: «با مجموعه‌های خوب زندگی دیوید در بریتانیا، نمادهای تبلیغی و نوابغ آرام او را می‌گیرد.
مرکز هنرهای دیوید بووی - و در حمایت از صحنه‌های صرع روانی حرکتی که V&A ارائه می‌دهد - کمد شیمیایی دیوید راه‌هایی را به‌دست آورد که قبلاً نبوده‌اند، و ما نزدیک به V&A هستیم که تأثیر هشیارانه دیوید را حفظ می‌کند.
” آمریکایی و یکی از بنیانگذاران شیک، نیل راجرز، اظهار داشت: «به نظر من در 60 سال پس از بیتلز با آن دسته از افراد موافق هستم که اگر اسمیت می توانست باقی بماند، V&A جای دیوید بووی را خواهد داشت.
هنر نکرد، هنر بود!»