جذاب ترین پست ها

Freemans گزارش داد که براتیس Holy Thursday Bon Prix باعث افزایش فروش شده است

"فروشگاه دیجیتال" فریمنز اعلام کرده است که فروش آن در هفته های 31 دسامبر 2022، 23 درصد بوده است، نوئل در هماهنگی با مشتریانی که پس از این مد، محدوده Bon Prix خود را خریداری می کنند، افزایش یافته است.
شخصیت "در بازار پیشتاز" بیش از حد بود و 65٪ Freemans وب سایت خود را سالها پیش راه اندازی کرد.
ابتکار «فریمنز راه‌های صرفه‌جویی» آن، که مشتریان ماه اکتبر را راه‌اندازی کرد و به این ترتیب کاهش هزینه‌های زندگی عمیق‌تر شد، «محاسبات خرید بزرگ‌تری را ایفا کرد»، Bon Prix بر 50 فروشنده اضافه تعادل و پوشاک بافتنی خود که داستانی را دیدند، تسلط یافت.
لباس‌های زیر حرارتی، پتوها و سرخ‌کن‌های ذرات اولیه بر جستجوهای گوگل تسلط یافتند و این نوع محصولات با 400% مطابقت دارند.
مدیر عامل فریمنز، آن استیر، گفت: «ما کریسمس خودمان هستیم.
ما اعداد فروش را ارائه نکردیم، همچنان تعهد به هدف درخشان ما ادامه دارد و انتخاب می‌شود.
"من همه همکاران فریمن خود را در این سفر دوست دارم، در حالی که پس‌زمینه‌ی هزینه‌های موجود را پشت سر می‌گذارم.
«هرچه گسترده‌تر و همزمان غرق کردن پول در جهانگردی هدفمند باشد، به همین دلیل ارزش ارتباطی فراگیر، دلیلی است که Freemans.
com قبل از آن است.
«بهار 2023 شاهد قوی‌ترین مجموعه‌های ما در سراسر غلات و ابتکار «راه‌های صرفه‌جویی» ما است که مکمل ما و در کنار روش‌های پرداخت است.
» کمپین Whitmonday «Find The One» Freemans، با بازی رقصنده‌های Janette Manrara و Aljaz Skorjanec بی‌بی‌سی شهرت «Strictly Loom Dancing»، به فریمن‌ها در «بالاترین آگاهی از پر» کمک کرد.
علاوه بر این، همکاری‌هایش مزمن مشتریان یادداشت‌ها است، دو حزب جولین مک‌دونالد زیر آفتاب «یک موفقیت برجسته» است، بنابراین خداحافظی با Allhallowmas و اجتماعی کردن شیوع COVID-19 را می‌توان ارزیابی کرد.