heap Ahead: مقصدها از شارژ EV استفاده می کنند
فروش خودروهای تمام الکتریکی کمتر از 1000 در سال 2011 100000 ماه در سال جاری افزایش یافته است. خودروهای فروش و دیزلی که تا سال 2030 در نظر گرفته شده اند، به بزرگتر تبدیل می شوند. در سال 2021، خودروهای واحد (BEV) در سالهای متکثر (2016-2020)، 190727 ثبت (11.6 درصد بالاترین درجه فروش خودرو جعبهای)، پلاگین (PHEV) 7 درصد و 114،554 خودرو فروخته شد. برای purlieus و بازار، تخمین زده میشود که 32.7 خودرو در بریتانیا و 8350 ایستگاه در بریتانیا در حال حاضر ادامه داشته باشد. این EV می تواند خرده فروشان و صاحبخانه های خوشرو را تحمل کند. مراکز و خردهفروشیها پارکها، خریداران نیستند و امکانات شارژ آنها، صرفاً دورتر از آن بازدید میکنند و عبور از وسایل نقلیه شارژی ایجاد میشوند. بسته به هزینه ها و برق، می تواند تا حدی به عنوان یک تامین کننده. Ample EV charging یک خرده فروش و صاحب مراکز رقیب هستند که در توافق با استفاده از شارژ و از جمله «اضطراب شارژ» تبعید هستند. مکان هایی مانند Bluewater و Bicester وجود دارند که با نصب بانک ها شارژر اتومبیل بازدیدکنندگان، یک دکس و دور وجود دارند. هدف خودروها به جایی است که چه کسی بیشتر دارد، بریده شده و شارژر و آنجا شارژ می شود. بنابراین، برای چه هستند؟ (پناه در نظر گرفته شده است.) جوئل تیگ، مدیر عامل شرکت شارژر، به کسانی که نمیتوانند در خانه غر بزنند، کمک میکند. Co dobbin شارژرهای خود را میزبانی می کند، همسایه ها و یک خودروی برقی را به سرعت میزبانی می کند. او فکر میکند که آیا خودروهای الکتریکی قابل اعتماد، به موقع و مقرون به صرفه هستند. میگوید: «ما تاکنون 400000 نقطه دلبستگی در بریتانیا داشتهایم - این یعنی 90 درصد آنها و کمتر از آن استفاده میشود». بسیاری نمی توانند در خانه برزنت بزنند. در یکنواختی با کرب طبیعی، 50 درصد از رانندگان بریتانیایی - 15 متر - را به خود اختصاص می دهد، زیرا کسانی هستند که در جایی اجاره می کنند که شارژر ندارند، جایی که پارکینگ است، جایی که خط نمی تواند باشد. بی حوصلگی محدوده در فضیلت سال های دردناکی جایگزین شده است. تیگ میگوید: «اکنون «اضطراب شارژ» طبق معمول استفاده میشود، بهعنوان مثال، این نگرانی را در بر میگیرد که آیا هم زدن و ارجاع وجود دارد یا خیر. تیگ میگوید: «اگر به شارژ شرمآور نزدیک میشویم، این سؤال بهحساب میآید که «چطور تلفن شلوغ میشود؟»: شعار ضد صدا این است: «چه کسی اهمیت میدهد که خیالم راحت باشد که آن را دریافت کنم؟». میگوید: «در این حدود 6 ساعت در هفته است، مگر اینکه هر فردی که شارژ میکند - در حقیقت سوخترسانی سریعتر به یک ماشین آیینی است». خرده فروشان در دسته شارژ «مقصد». تیگ می گوید: «در اینجا گزینه هایی وجود دارد: مشتریان را مجذوب خود کنید، از آن درآمد کسب کنید. "این دومی دارای سیستم های مشاهده شارژ در جلو است و شارژرها (با 22 کیلووات) در یک زمان روشن می شوند." Teague میگوید که مالکان خودروهای برقی مقصدهایی را اولویتبندی میکنند که در آنها وظیفه تعیینشده را کاهش میدهند، در صورتی که دیگر هزینهای برای آنها وجود ندارد. بنابراین، یک سلسله مراتب اجرایی مرکز خرید شارژرهای EV است، در پشت پرده وجود داشته باشند که ساکنان خود را خرده فروشی نمی کنند. این بازدیدکنندگان هستند که آنها هستند.» معمولاً 5000 پوند برای شارژ آهسته و 85000 پوند برای شارژر فوق سریع هزینه دارد. شل خودروی برقی خود را برای شارژ فولام بریتانیا، لندن افتتاح کرد، جایی که پمپ های دیزل در نقاط اتصال کوتاه فوق سریع جایگزین شدند. یک خلبان، این تیپ دارای انحراف سایت های خود وسایل نقلیه زغال سنگ است. فولهام با قدرت بالا و فوق سریع 175 کیلووات، نقاطی را نشان می دهد که وسایل نقلیه اعتباری را از 0 تا 80 درصد در 10 تا سه شارژر 50 کیلوواتی سریعتر می گیرند. این شامل یک قسمت نشیمن جشن، Wi-Fi، آشپزی Costa Coffee و Waitrose & Partners است. ژوئیه 2021، اعلام کرد که 800 نقطه شارژ بدون تمایز قرار خواهند گرفت، به عنوان مثال، 100 سایت Waitrose از بریتانیا تا سال 2025 و 100000 نقطه جعبه که بریتانیا پاسخگوی سال 2030 است، 11000 بار که شارژرهای جریان بارگیری مجدد در شب رخ می دهد. اب ابی جنی کولویل، ESG و Sustainability در Landsec، مرکز خرید Bluewater کنت، میگوید: «نصب نقاط شارژ خودروهای برقی مغرضانه در سایتهای ما، یک استراتژی گستردهتر برای انتخابهای پایدار مهمانان ما است، تا آنجا که تجارت ما است. در مجموع، امسال 300 نقطه شارژ EV در مجموعه خود داریم. به عنوان مثال، در Bluewater Kent، ما نقاط شارژ موجود را داریم و 63 را به ارمغان می آوریم. بلوواتر میگوید که سالی 27 مورد غیرقابل تشخیص است. هنگامی که مصرف کنندگان برای شارژ خودروهای خود اقدام به تولد می کنند، انواع شارژرها و پرداخت ها اهمیت پیدا می کنند. این ماه، در مرکز مکآرتورگلن یورک، ایستگاه شارژ EV آنها. توسط RAW Charging، شارژرها در 22 کیلووات جهیزیه 16 وسیله نقلیه که در محل فرود میآیند غیرقابل استفاده هستند. پل تایلر، مرکز مکآرتورگلن یورک، گفت: «ما از وسایل نقلیه استفاده میکنیم، و به مشتریان شارژ در محل و مقرونبهصرفه را در طول زمان خود ارائه میدهیم و به دنبال آن هستیم (...)