مایکل ماستاید با فروش لباس انتزاعی خداحافظی 1.5% دسامبر
هزینههای کمدین مصرفکننده 4.
4 درصد سال به سال در دسامبر، 3.
9 درصد در نوامبر، خرید هدایا و لباسهای سهشنبه کوتاه به نفع لباس و فروش بوده است که به ترتیب 1.
5 و 2.
8 درصد در مقایسه با کاهش -3 درصد و -1.
5 درصد است.
نوامبر.
خردهفروشیهای ورزشی و فضای باز، بزرگترین خردهفروشهای سال 2022، با 3.
5 درصد، که بریتانیاییها میخریدند و برنامههای فروش شروع میشود، با توجه به فروش بارکلی کارت، که شایستگی و معاملات احتمالی کشور را میبیند.
هزینههای غیرضروری 4.
1 درصد نسبت به دسامبر سال گذشته افزایش یافت - بزرگترین ژوئیه 2022.
میخانهها، کافهها و کلوپها (با افزایش 12.
6 درصدی) از بزرگترین مهمانیهای خود در ماه می سال 2022 لذت بردند، مهمانیهای parce que annunciation و تکیه فیفا اعتصابهای دسامبر را افزایش دادند.
از آنجایی که مسافران در تعطیلات 2023 ثبت نام کردند، پیشرفت بیشتر شد.
عوامل و خطوط هوایی به ترتیب 87.
3% و 62.
4% در مقایسه با 39.
7% و 28.
8% در نوامبر.
اقامت دوباره بخش، هتلها، استراحتگاهها و آشتی را افزایش داد و از دستیابی قابل توجهی (8.
2٪) به دلیل دیدن ماه نوامبر بهره برد.
با این حال، مخارج سال به سال «Insperiences» در دسامبر 4 درصد کاهش یافت، در مقایسه با 6.
2 درصد در نوامبر.
این شامل اشتراکهای آماده و 1.
3- درصد میشود، زیرا بریتانیاییهایی که لغو کردهاند، خدمات فیلم/تلویزیون (16 درصد) و کانالهای تلویزیونی پولی (10 درصد) را در نظر میگیرند.
از آنجایی که یخپوششده در دسامبر منجر به استفاده خانوارها از آنها شد، هزینههای آب و برق 40.
6 درصد، 40.
1 درصد در نوامبر.
به عنوان مثال، شش 10 (62٪) راه هایی برای افزایش است، 68٪ بریتانیایی هایی که در داخل خانه لایه های لایه پوش می پوشند و 50٪ از استفاده از میان کشتی ها اجتناب می کنند.
اسمه هاروود، در بارکلیز، میگوید: «خردهفروشی و بخشها در دسامبر.
خردهفروشیهای ورزشی و فضای باز، بزرگترین خردهفروشیهایشان در سال 2022 است که چگونه بریتانیاییها به دنبال ضربه ژانویه خود بودند.
در همین حال، میخانهها، بارها و کلوپها از مهمانیهای یکشنبه Quadragesima و هواداران فوتبال در تماشای جام سود بردند.
با این حال، باید توجه داشت که این ارقام شبیه به دسامبر 2021 هستند، بنابراین Omicron Brits به سرعت به خیابانها و مکانهای برگزار میشود.
به نظر می رسد این خریداران به چالش های هزینه زندگی بازگشتند.
"پست آنلاین ترس از تاریخ های قبل از کریسمس، هزینه ها باعث شد بریتانیایی ها خدمات خود را برابر کنند.
عدم آگاهی یک جهش است که نشان میدهد مصرفکنندگان نسبت به بودجههایشان در سال مقابله میکنند.
»
پس از جشن، بریتانیاییها دو نفره هستند که دستهای باز و مقتصد دارند، 36% قصد دارند هر چیز ناخواستهای را به کادوهای خیریه هدیه میدهند، و 27% با عبور از اتاق پودر ناخواسته، به دیگران هدیه میدهند.
علیرغم فشار هزینه های زندگی، عدم ترس 61 درصد (افزایش 57 درصد در نوامبر)، بی ترسی بریتانیا مگر اینکه 18 درصد باشد.
سنگرچی با امید به امید بین 16 تا 20 دسامبر 2022 در کنار Opinium interest Barclays حمل شد.
2000 پاسخ دهنده وجود داشت که بر اساس سن، جنسیت و گروه، مصرف کنندگان بریتانیایی را ارائه کردند.
از ژانویه 2023، منبع به The Barclays Window-shopper Spending Index تغییر نام داده است، و منابع جزئیات بدون تغییر هستند.